mari Berdebadd !
POSTED ON Monday 19 September 2011 AT 04:25 \\


annyeong readerr ! wawawaa , sudah lame tak bukak belog , terase kangan saye same die , last bukak pon mase nak dekad raye kan ? bulan puase lha tuhh ! nahh , kali ni post ak bukan-2 , tngok topik lha kan , bananaaaaaa ! ( sorry yana , saye pinjam ayad awakk ! :(
tngok topik and picture kadd atas uh , korang pown dah tahu kan aku nak tulis ape , acehwahhhh , anda beriliyent , (maaf , saye tak tahu nak mengeje engris nye , so , melayu suda , CINTAI LHA BAHASE KITE !
nak cerite nih ! , tadikan mase kadd dalam kelas , time tuh , waktu muzik tak silap aku , yup , klas muzik , aku ngn kawan-2 aku boringg lhaa kann , macam budak tadika je pikir-2 nak buad ape ? , sudahnye , berdebat lhaa , aku berdebat dengan budak LONDON *konon* , AZALI ! , eyh-2 , silap-2 , AZARULL !
macam pffffffffttt je kiteorangg , sengau je dibuatnye , kecoh kelas disebabkn kami ! , HAHA , bnyk budak merungut suruh kami diamm , tapi , pertarungan yang melibatkan bahase KL and bahase LONDON mane boleyh tamattt , nak menang jugakk ! ! !
debat punye lha debat TERRRgaduh pulakk dgn dengan AZARUL niy , sbb pasal kawan aku yg S uh , tapii , takpee , kejabs je kami gaduhh -2 , pastuh tetibe je baik disebab kn MARRYBROWN
alaaa , yang RESTORENT tuhh , nahhhh ! tak tahu sngadd , ambekk muu !


pass ni , ajak family dtg sini , HAHA , and kalaw ade pergaduhan kecilan , kuarkan marrybrown niyh , gerenti berdamai punyee , HAHA